منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
تدبر در قرآن
آیه قرآن
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
درباره

به وبلاگ مؤسسه قرآنی صاحب الزمان(عج) خلیل شهر خوش آمدید.
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 30
بازدید ماه : 537
بازدید کل : 193483
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 238
تعداد آنلاین : 1


 

 

 

 

امام خمینی طی پیامی خطاب به آیت الله خامنه ای فرمودند:

«بسم الله الرحمن الرحیم
جناب حجت الاسلام آقاي حاج سيد علي خامنه‏اي دامت افاضاته


خداوند متعال را شكر كه دشمنان اسلام را از گروهها و اشخاص احمق قرار داده است، و خداوند را شكر كه از ابتداي انقلاب شكوهمند اسلامي هر نقشه كه كشيدند و هر توطئه كه چيدند و هر سخنراني كه كردند ملت فداكار را منسجم‏تر و پيوندها را مستحكم‏تر نمود و مصداق «لازال يُؤيّدُ هذا الدّين بالرجل الفاجر» تحقق پيدا كرد. اينان هر جا سخن گفتند خود را رسواتر كردند و هرچه مقاله نوشتند ملت را بيدارتر نمودند و هرچه شخصيتها را ترور نمودند قدرت مقاومت را در صفوف فشرده ملت بالاتر بردند. اكنون دشمنان انقلاب با سوءقصد به شما كه از سلاله رسول اكرم و خاندان حسين بن علي هستيد و جرمي جز خدمت به اسلام و كشور اسلامي نداريد و سربازي فداكار در جبهه جنگ و معلمي آموزنده در محراب و خطيبي توانا در جمعه و جماعات و راهنمايي دلسوز در صحنه انقلاب مي‏باشيد، ميزان تفكر سياسي خود و طرفداري از خلق و مخالفت با ستمگران را به ثبت رساندند.

اينان با سوء قصد به شما عواطف ميليونها انسان متعهد را در سراسر كشور بلكه جهان اينان آنقدر از بينش سياسي بي‏نصيبند كه بي‏درنگ پس از سخنان شما در مجلس و جمعه و پيشگاه ملت به اين جنايات دست زدند، و به كسی سوء قصد كردند كه آواي دعوت او به صلاح و سداد در گوش مسلمين جهان طنين انداز است. اينان در اين عمل غيرانساني به جاي برانگيختن و رعب، عزم ميليونها مسلمان را مصمم‏تر و صفوف آنان را فشرده‏تر نمودند. آيا با اين اعمال وحشيانه و جرايم ناشيانه وقت آن نرسيده است كه جوانان عزيز فريب خورده از دام خيانت اينان رها شوند و پدران و مادران، جوانان عزيز خود را فداي اميال جنايتكاران نكنند و آنان را از شركت در جنايات آنان برحذر دارند؟

آيا نمي‏دانند كه دست زدن به اين جنايات، جوانان آنان را به تباهي كشيده و جان آنان به دنبال خودخواهي مشتي تبهكار از دست مي‏رود؟ ما در پيشگاه خداوند متعال و ولي بر حق او حضرت بقيه اللَّه- ارواحنا فداه- افتخار می کنیم به سربازاني در جبهه و در پشت جبهه كه شبها را در محراب عبادت و روزها را در مجاهدت در راه حق تعالي به سر مي‏برند. من به شما خامنه‏اي عزيز، تبريك مي‏گويم كه در جبهه هاي نبرد با لباس سربازي و در پشت جبهه با لباس روحاني به اين ملت مظلوم خدمت نموده و از خداوند تعالي سلامت شما را براي ادامه خدمت به اسلام و مسلمين خواستارم. والسلام عليكم و رحمت اللَّه و بركاته. روح اللَّه الموسوي الخميني»

 منبع:رجانیوز










بصیر کیست؟

امام خامنه ای ( حفظه الله ) : بصیر آن کسیست که بشنود، وقتی شنید بیندیشد، هر شنیده ای را نمی شود به صرف شنیدن رد کرد یا قبول کرد، باید اندیشید.ایراد کار بسیاری از کسانی که در لغزشگاه‌های بی بصیرتی لغزیدند و سرنگون شدند این است که نگاه نکردند، چشم خودشون رو بستند بر روی حقایق واضح

کد پیشواز ایرانسل بصیر کیست؟:4412135

 










از تو به یک اشاره .... از ما به سر دویدن

 چقدر این شعار رو شنیدیم اما درعمل ندیدیم که هیچ، بلکه عکسش رو هم مشاهده کردیم. چقدر از منویات رهبرعزیزمون رو زیر پا گذاشتیم، البته اینا برامون عادت شد، اینا که چیزی نیست، ما قرآن رو هم نادیده می گیریم و آیاتش رو زیر پا له می‌کنیم. بعدش هم دو قورت و نیممون هم باقیه که ما مسلمان که سهله، مؤمن واقعی و گوش به فرمان سید علی و سرباز واقعی حضرت حجت هستیم – تازه اگه ادعا نکنیم که جزو 313 تا باشیم - ... بگذریم...

از اینکه قرآن به شدت ما رو از غیبت کردن نهی می‌کنه همه ما به خوبی مطّلعیم و آیاتش رو هم حفظیم، رهبر معظم انقلاب هم در این باره می فرمایند که ما نمی‌توانیم به این بهانه که می‌خواهیم جامعه را اصلاح کنیم، پس شخصی را یا یک جریانی را به طور مطلق مورد تهاجم قرار بدهيم و غيبت كنيم. و در ادامه می‌فرمایند که «واقعاً يكى از چيزهائى كه ما همه‌مان [باید توجه كنیم]، به مردم هم بايد بگوئيم، ياد بدهيم كه توجه بكنند اين است كه: به صرف توهم اين كه حالا اين كار مصلحت دارد، دستشان را، يا قلمشان را، يا وبلاگشان را آزاد نكنند كه هر چه به ذهنشان آمد، آن را بگويند؛ اينجور نيست، چون وسائل مدرن امروز، همه مشمول همين حكم است. يعنى خواندن وبلاگ هم مثل خواندن كاغذ است، كتاب است، نامه است، مثل شنیدن حرف است. استماع غيبت شامل همه‌ى اينها ميشود؛ يعنى ملاك استماع در اينها وجود دارد مسلّماً. شنيدن به گوش خصوصيتى ندارد، خواندن تو نامه هم عين همان است كه ما در بحث استماع اين را تأكيد كرديم و عرض كرديم.»

حالا مردونه بریم ببینیم تو اون سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که دم از ولایت و جان بر کف بودن و گوش به فرمان رهبری و از تو به یک اشاره و .... می زنن، چه خبره... واویلا!!

حالا وجداناً ما اصلاً اشاره می‌فهمیم چیه؟ رهبر عزیزمون فریاد می‌زنن ما عمل نمی‌کنیم، حالا اگه اشاره کنند ما چکار می‌کنیم، الله اعلم.

رهبر عزیزمون در درس خارج فقه به تاریخ 7/10/1389 در ذیل بحثِ موارد استثناء از حكم حرمت غیبت، در پاسخ به سؤالی پیرامون صدق غیبت در مواردی چون ذكر در نوشته، وبلاگ یا ضبط صوت و تصویر و انتقال آن، به نكات مهمی در تبیین احكام آن اشاره فرمودند که در ادامه مطلب متونید بخونید.










فاطر،موسسه قرآنی صاحب الزمان خلیل شهر،سلوک گمنامی،یادمان شهدا،رهبر،ژنو،،جان کری،اوباما،قرار داد هسته ای،مهد کودک،شهرداری خلیل شهر،شهرداری بهشهر،موسه قرآنی ملامحبه،رباط،تکواندو،