منوی اصلی
مطالب پیشین
موضوعات وبلاگ
تدبر در قرآن
آیه قرآن
لینک دوستان
پیوندهای روزانه
نویسندگان
دانشنامه سوره ها
سوره قرآن
درباره

به وبلاگ مؤسسه قرآنی صاحب الزمان(عج) خلیل شهر خوش آمدید.
آرشیو مطالب
لوگوی دوستان
ابزار و قالب وبلاگ
کاربردی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 539
بازدید کل : 193485
تعداد مطالب : 132
تعداد نظرات : 238
تعداد آنلاین : 1


 

 

 

خدایا، خوش دارم گمنام و تنها باشم تا در غوغای کشمکش‌های پوچ مدفون نشوم.

 

 هنگامی که شیپور جنگ نواخته می‌شود، شناختن مرد از نامرد آسان می‌شود؛
پس ای شیپورچی بنواز!

 

 

      

 

 










ما همچنان ایستاده ایم
بعضی با دو پا
بعضی با یک پا
بعضی بدون پا
ولی همگی استوار...
Inline image 1

 










سلام برمعجزه بزرگ الهی

سلام برروح کعبه وخالق مخلوق

سلام برتجلی هُـوَالأوَّلُ وَالآخـرُوَالظاهرُوَالباطِنُ

سلام برولیُّ الله الأعظَم امیرالمؤمنین علی صَلواتُ الله وَسَلامُـهُ علیه

 

پیامبر اکرم (ص): یا علی،همانا خداوند تعالی به من فرمود: من علی را با پیامبران درباطن برانگیختم وبا تودرظاهر مبعوث نمودم.

 

من صاحب خلق اوّل قبل از نوح اوّل هستم. اگر كارهاى عجیب و غریبى كه دربین زمان حضرت آدم تا زمان حضرت نوح انجام داده‏ام مى‏دانستید و
درمى‏یافتید كه چه امت‏هایى را هلاك كردم، [بسیار متعجب مى‏شدید] همانا
عذاب سزاوارشان بود؛ زیرا بد عمل مى‏كردند.

من صاحب طوفان اوّلم، من صاحب طوفان دوم هستم...

اى شیعیان من، به سوى من بازگردید و ملازم بیعت من باشید و با حُسن یقین بردین مواظبت نمایید وبه وصىّ پیامبرتان تمسك بجویید؛ همان كسى كه نجات شما به سبب اوست و به سبب دوستیش در روز رنج و عذاب، براى شما نجات است.










 

 

 

 

خطبه 229-در بيان پيشامدها

آگاه باشيد!آنان که پدر و مادرم فدايشان باد، از کساني هستند که در آسمانها معروفند، و در زمين گمنام. هان اي مردم، در آينده، پشت کردن روزگار خوشي را، انتظار کشيد، و قطع شدن پيوندها، و روي کار آمدن خردسالان، و اين روزگاري است که ضربات شمشير بر مومن آسان‏تر از يافتن مال حلال است، روزگاري که پاداش يرنده از دهنده بيشتر است، و آن روزگاري که بي نوشيدن شراب مست می شويد، با فراواني نعمتها، سوگند می خوريد بدون اجبار، دروغ می گوييد نه از روي ناچاري، و آن روزگاري است که بلاها شما را گاز گيرد و مجروح سازد، چونان زخم شدن دوش شتران از پالان، آه، آن رنج و اندوه چقدر طولاني، و اميد گشايش چقدر دور است!

اي مردم، مهار بار سنگين گناهان را رها کنيد، و امام خود را تنها مگذاريد، که در آينده خود را سرزنش می کنيد، خود را در آتش فتنه‏اي که پيشاپيش افروخته‏ايد نيفکنيد، راه خود گيريد، و از راهي که به سوي فتنه‏ها کشانده مي‏شود دوري کنيد، بجانم سوگند که مومن در شعله آن فتنه‏ها نابود شود، اما نامسلمان در امان باشد. همانا من در ميان شما چونان چراغ درخشنده در تاريکي هستم، که هر کس به آن رو می آورد از نورش بهره‏مند مي‏گردد، اي مردم سخنان مرا بشنويد، و به خوبي حفظ کنيد، گوش دل خود را باز کنيد تا گفته‏هاي مرا بفهميد.

 










فاطر،موسسه قرآنی صاحب الزمان خلیل شهر،سلوک گمنامی،یادمان شهدا،رهبر،ژنو،،جان کری،اوباما،قرار داد هسته ای،مهد کودک،شهرداری خلیل شهر،شهرداری بهشهر،موسه قرآنی ملامحبه،رباط،تکواندو،